Potpišite PDF dokumente kvalifikovanim elektronskim sertifikatom. Smanjite potrošnju papira i sačuvajte šume.
Aplikacija eSigner namenjena je svim pravnim licima i preduzetnicima koji imaju potrebu za većim obimom
izdavanja elektronskih dokumenata prema svojim poslovnim partnerima, kao i ispunjavanje zakonskih obaveza kao što je na
primer potpisivanje dokumenata koji predstavljaju arhivsku građu.
Kako bi se povećala produktivnost i smanjili troškovi štampanja i slanja dokumenata, aplikacijom
eSigner možete potpisati unapred pripremljen PDF dokument kao što su na primer
ugovori, odluke, isplatni listići obračunatih zarada, otpremnice, fakture i svi ostali dokumenti koji predstavljaju arhivsku građu.
Tako potpisan PDF dokument u potpunosti je u skadu sa Zakonom o elektronskom dokumentu i
elektronskom potpisu te ga možete poslati na e-mail poslovnog partnera kao zvaničan dokument ali i čuvati kao arhivsku građu u neizmenjenom obliku.
Takav dokument čuva se u elektronskom formatu, jer je jedino u takvom obliku
validan. Dakle, štampanje nije potrebno, pa na taj način i vi i vaš partner štedite i novac i
vreme.
Ujedno, bilo kakva intervencija ili pokušaj korekcije PDF dokumenta automatski povlači opoziv
elektronskog potpisa te ste na taj način zaštićeni od eventualnih zloupotreba.
Aplikacija eSigner čita vaš kvalifikovani elektronski sertifikat
i njime potpisuje PDF dokument. Potpisani dokument može sadržati
i vizuelni deo vašeg sertifikata (koji će se videti recimo na mestu predviđenom za potpis
dokumenta). Poziciju vizuelnog dela sertifikata možete sami podesiti.
PDF dokument zaštićen lozinkom takođe možete potpisati, a potpisani dokument će zadržati
prethodno definisanu lozinku.
Aplikacija može raditi u tri režima:
- potpisivanje pojedinačnog PDF dokumenta
- potpisivanje sadržaja celog foldera
- automatsko potpisivanje ("slušanje" foldera i automatsko potpisivanje čim se pojavi
nepotpisani PDF dokument)
Nakon potpisivanja aplikacijom eSigner kreira se novi potpisani PDF dokument (faktura, ugovor i dr.). Validnost elektronskog sertifikata možete proveriti otvaranjem PDF dokumenta pomoću programa Adobe Acrobat Reader koji vrši proveru sertifikata koji je ugrađen u sam dokument. Tako potpisani PDF dokument sada možete poslati vašem poslovnom partneru na email.
Kalkulacija troškova poštarine na godišnjem nivou pokazuje kolika je minimalna ušteda ako dokumente potpisujete i šaljete elekronski u odnosu na klasično dostavljanje poštom
Ako uzmemo u obzir stvarne troškove slanja faktura po trenutno važećem cenovniku Pošte Srbije i troškove štampanja (toner i papir), a u zavisnosti od težine pošiljke, dolazimo do sledećih cena:
Pismo (do 20 gr.) | Pismo (21-50 gr.) | Pismo (51-100 gr.) | |||
Poštarina | 27,00 | Poštarina | 32,00 | Poštarina | 40,00 |
Toner | 1,70 | Toner | 5,10 | Toner | 10,20 |
Papir | 1,00 | Papir | 3,00 | Papir | 6,00 |
Ukupno (RSD): | 29,70 | Ukupno (RSD): | 40,10 | Ukupno (RSD): | 56,20 |
Napomena: U cenu troška nije ukalkulisana cena koverte, cena manipulativnog rada, odnosno vreme utrošeno za štampanje, pakovanje i odnošenje pisama na šalter Pošte.
Uzimajući cenu koštanja po jednoj pošiljci dolazimo i do ukupnog troška na mesečnom novou. U pregledu je prikazan ukupan mesečni trošak u zavisnosti od broja pošiljki.
Mesečni pregled troškova slanja pisama (RSD) | |||||||||||
Težina pošiljke (gr.) | Cena po pošiljci (din.) | Broj pošiljki mesečno | |||||||||
100 | 200 | 300 | 400 | 500 | 600 | 700 | 800 | 900 | 1000 | ||
do 20 | 29,70 | 2.970,00 | 5.940,00 | 8.910,00 | 11.880,00 | 14.850,00 | 17.820,00 | 20.790,00 | 23.760,00 | 26.730,00 | 29.700,00 |
21 - 50 | 40,10 | 4.010,00 | 8.020,00 | 12.030,00 | 16.040,00 | 20.050,00 | 24.060,00 | 28.070,00 | 32.080,00 | 36.090,00 | 40.100,00 |
51 - 100 | 56,20 | 5.620,00 | 11.240,00 | 16.860,00 | 22.480,00 | 28.100,00 | 33.720,00 | 39.340,00 | 44.960,00 | 50.580,00 | 56.200,00 |
Ukupan godišnji trošak pokazuje koliko stvarno gubimo na stvarima koje možemo poboljšati i automatizovati.
Godišnji pregled troškova slanja pisama (RSD) | ||||||||||
Cena po pošiljci (din.) | Broj pošiljki mesečno | |||||||||
100 | 200 | 300 | 400 | 500 | 600 | 700 | 800 | 900 | 1000 | |
29,70 | 35.640,00 | 71.280,00 | 106.920,00 | 142.560,00 | 178.200,00 | 213.840,00 | 249.480,00 | 285.120,00 | 320.760,00 | 356.400,00 |
40,10 | 48.120,00 | 96.240,00 | 144.360,00 | 192.480,00 | 240.600,00 | 288.720,00 | 336.840,00 | 384.960,00 | 433.080,00 | 481.200,00 |
56,20 | 67.440,00 | 134.880,00 | 202.320,00 | 269.760,00 | 337.200,00 | 404.640,00 | 472.080,00 | 539.520,00 | 606.960,00 | 674.400,00 |
Automatizacijom procesa potpisivanja dokumenata i dostavom istih na email kupca godišnje možemo uštedeti ozbiljan novac.
Godišnja ušteda (RSD) | ||||||||||
Cena po pošiljci (din.) | Broj pošiljki mesečno | |||||||||
100 | 200 | 300 | 400 | 500 | 600 | 700 | 800 | 900 | 1000 | |
29,70 | 11.640,00 | 47.280,00 | 82.920,00 | 118.560,00 | 154.200,00 | 189.840,00 | 225.480,00 | 261.120,00 | 296.760,00 | 332.400,00 |
40,10 | 24.120,00 | 72.240,00 | 120.360,00 | 168.480,00 | 216.600,00 | 264.720,00 | 312.840,00 | 360.960,00 | 409.080,00 | 457.200,00 |
56,20 | 43.440,00 | 110.880,00 | 178.320,00 | 245.760,00 | 313.200,00 | 380.640,00 | 448.080,00 | 515.520,00 | 582.960,00 | 650.400,00 |